Serviciul de repatriere persoane decedate
Casa funerară CARITABIL a dobândit, în cei 30 de ani de activitate, o experiență profesională solidă în prestarea serviciilor funerare, atât în țară cât și în străinătate. Pierderea unei persoane dragi peste hotare vine cu o responsabilitate în plus privind întreg procedeul de repatriere.
Înțelegem cât de importante sunt nevoile emoționale ale dumneavoastră în aceste clipe dificile, de aceea vă sprijinim oferindu-vă consultanță gratuită pe tot parcursul procesului de repatriere.
Agentul funerar vă stă la dispoziție 24/7 pentru a clarifica toți pașii pe care îi aveți de urmat.
Ce aveți de făcut în cazul decesului unei rude din străinătate?
Repatriererea decedatului presupune ca primă etapă contactarea autorităților locale din țara în care persoana a murit, apoi declararea și înregistrarea decesului. Apoi luați legătura cu firma de pompe funebre la numărul de telefon 0040 744 643219, iar consilierul nostru vă va sfătui în luarea tuturor deciziilor.
Documentele necesare repatrierii trebuie întocmite în conformitate cu normele europene în vigoare, transportul funerar efectuându-se în condițiile de păstrare și igienă prevăzute de lege, cu mașini autorizate pentru transport funerar și dotate conform standardelor U.E.
Documente necesare transportului funerar internațional
Pentru transportul funerar aveți nevoie de următoarele documente:
- Certificat constatator al decesului (eliberat de spital)
- Certificat de îmbălsămare (eliberat de spital)
- Pașaport mortuar
- Autorizație emisă de DSP pentru transportul internațional al decedatului
- Certificat de căsătorie, dacă este cazul
- Sentința de divorț, dacă este cazul
Decesul poate fi înregistrat și la Ambasada sau Consulatul României din țara respectivă, dar nu este obligatoriu.